Důvody 13

na věznění Booba, tmavé Rhymes na bláznivé jsou daleko k zaplavení radiových vln. Písemné znění v buňce podávání první maxi civilizované () před zvýšit tlak na jediné album skupiny. Evil Eye dorazí příští rok na 45 Vědecké označení čtyř kusů upevněný Booba a Ali ve společnosti svých výrobce Geraldo a novinář Jean-Pierre Seck. Hlavní mediální show pohrdání úspěch disku, ale jeho nihilistické násilí explodovala svědomí a jistot francouzské rap.

Bláznivé mění tvář francouzské rap

Byl vyzván k podpisu dvou instrumentální na albu je hudebník Fred Dudouet je vždy označen stanovení, motivované Booba: « Na rozdíl od jiných rapperů, Booba znali všechny své skladby od srdce a bylo to super náměstí v jeho investice hlasů. Myslel, že byl již ve své vlastní budoucnosti a požádal mě blokovat některé nástroj pro jeho sólové album ».

Zlo oka stává první album rap francouzské produkt nezávislý na vyhákněte disk zlata. Obchodní úspěch jako mnohem více ojedinělé, že ona je roztržená bez podpory první rádio rap země. Chlazeny hořlavé povahy některých pasáží jako « Chtěl bych vidět PRS dead », Skyrock zajišťuje minimální služby a vysílání jen pár hlav disku, mimo hodiny velké poslechu.

Vztahy mezi rádiem a na štítku 45 vědeckých start v elektřinu, vypráví Jean-Pierre Seck, o patnáct let později: « Když jsme vstoupili do jeho úřadu Laurent Bouneau nám trvalo shora parafráze průchod kotouče: « Pardon pro vás kluci, ale i nežijí v 16 bez výtah ». » Pro šéfa Skyrock « některá slova byla příliš násilný, příliš communautaristes. Řekl jsem jim, že by zabránilo punchlines Booba růst. » Fred Musa, zprostředkovatele stanice od počátku devadesátých let a přesné nicméně organizované několik programovacích věnované bláznivé: « Booba a Ali přišel na rádiu, jakmile jsou věci zhutněné. Vzpomínám si, že to byla velmi napjatá mezi nimi, atmosféra byla těžká ».

>> Přečtěte si také Fred Musa: « Nenávist Skyrock je držení těla při Booba »

Inspirace pronásledují zoufalství a nečinnost na dojíždění, kteří obdivují, Booba a Ali nadále raper pod napětím ve sklepních prostorách francouzské rap. Všechny poštovní směrovací čísla v pařížském regionu vibrovat unisono, bláznivé koncertuje až do Marseille. Francouzský raper co nejdříve na začátku devadesátých let a řidič si pamatuje moc sjednocující duo: « bláznivé vždy ztělesněním určité duality a je bezpochyby jedním z důvodů jejich úspěchu. Velký okamžik kariéry je koncert na Elysée-Montmartre v roce 2001. Poprvé jsem viděl kluci všech předměstí zapomenout na své oddělení původu. Pochopil jsem, že bláznivé nebyla skupiny jako ostatní ».

Booba k NRF

Dne 12. června 2001 Elysée-Montmartre suffocates vize ohořelé bláznivé. Album hrál tento večer bude ještě poslední z memory stick duo™ pro horké hlavy nevyhnutelně nejednotné nekompatibilní ambice. Booba vysvětluje: « Došlo k projektu pro nové bláznivé, ale i zejména chtěli sólové album. Měl jsem příliš mnoho energie, příliš mnoho myšlenek, příliš zvuky. Má dvě, musí učinit ústupky. Rozdíly s Ali existovala již od začátku, jsou dále zhoršuje, když je zadáno na spodní části v náboženství. Z něj nic víc říct ».

Rozdělení mezi dvěma přáteli není brutální, ukládá jako zjevné. Mrtvý první sólové album Booba, přichází v roce 2002. Vrcholná schůzka egotrip kde raper vyzdvihuje jeho textové inženýrství a potvrzuje singularity vyprávění sekvence také vizuální a diskontinuální. Nezveřejněných a nezdvořilé, poezie asfaltu na Booba inspiruje pera spisovatel Thomas Ravier analyzuje jeho znění až do jejich věnovat jeden článek v novém francouzského časopisu. Srovnává raper na Celine nebo Antonin Artaud a vynalézá pojem « métagore » využívat její konkrétní metafor, které horrifient reálné. Zvolené skladby mezi mnoha dalšími: « I roté moje pečené kuře a roztržky dvě stah ».

Úspěch alba je před každým obchodu s více než 100 000 výtiscích prošel. Nový disk ze zlata získaného bez podpory Skyrock čekat na nové vydání na disku pro přehrávání hlava osudu. Fred Musa oprávněné: « Když první album Booba je na štítku 45 vědeckých zahájila kampaň proti pub Skyrock: « číslo 1 bez koksu nebo nebe ». Oni byli velmi urážlivé. Vím, že Booba nebylo oceněno bylo napětí s jeho označení a chce být přehrávány na antény. Když Temps-Mort byl znovu vydán s písní osud v disponuje s Kayna Samet, Booba byl Tour pro zařízení poslouchat smyčky, protože jsem strávil všech třicet minut.  »

Označení 45 Vědecké a pak si přeje diverzifikovat své nabídky. Geraldo a Jean-Pierre Seck začít přístup ostatní umělci, ale Booba odmítá poslouchat: « obavy, že když se guys take kanceláře a začít ráno, jsou přesvědčeni, že mají talent a kouzla. Byl jsem v nesouhlasu s plnou věci dělají. Chtěli ztělesňují projektu, jsou přehrávány umělecké režisérů. Jsou stanoveny pro přijímání rozhodnutí v jejich rohu, chce podepsat doe nebo DOE. Jsem necítil jejich tip. Bez kolizí, vím, že hudba, vím, jak přijímat rozhodnutí, která jsou zapotřebí. Jak jsem řekl ve své písně, I nulové porážky. Není mi říkají, to jsou fakta. Důkazy: jsem stále zde a zde jsou do Miami za rozhovor! 45 Vědecké jsou kde? Kostrou!!!!! Ale věděl jsem… konec dějin již. Chtěli učinit válka Skyrock I když jsem chtěl sloužit mě z výměníku topení. Ca stále ještě chtěl říci něco Skyrock v této době. To bylo před časem Diam, fatální Bazooka a všechny tyto kecy.  »

na věznění Booba, tmavé Rhymes na bláznivé jsou daleko k zaplavení radiových vln. Písemné znění v buňce podávání první maxi civilizované () před zvýšit tlak na jediné album skupiny. Evil Eye dorazí příští rok na 45 Vědecké označení čtyř kusů upevněný Booba a Ali ve společnosti svých výrobce Geraldo a novinář Jean-Pierre Seck. Hlavní mediální show pohrdání úspěch disku, ale jeho nihilistické násilí explodovala svědomí a jistot francouzské rap.

Bláznivé mění tvář francouzské rap

Byl vyzván k podpisu dvou instrumentální na albu je hudebník Fred Dudouet je vždy označen stanovení, motivované Booba: « Na rozdíl od jiných rapperů, Booba znali všechny své skladby od srdce a bylo to super náměstí v jeho investice hlasů. Myslel, že byl již ve své vlastní budoucnosti a požádal mě blokovat některé nástroj pro jeho sólové album ».

Zlo oka stává první album rap francouzské produkt nezávislý na vyhákněte disk zlata. Obchodní úspěch jako mnohem více ojedinělé, že ona je roztržená bez podpory první rádio rap země. Chlazeny hořlavé povahy některých pasáží jako « Chtěl bych vidět PRS dead », Skyrock zajišťuje minimální služby a vysílání jen pár hlav disku, mimo hodiny velké poslechu.

Vztahy mezi rádiem a na štítku 45 vědeckých start v elektřinu, vypráví Jean-Pierre Seck, o patnáct let později: « Když jsme vstoupili do jeho úřadu Laurent Bouneau nám trvalo shora parafráze průchod kotouče: « Pardon pro vás kluci, ale i nežijí v 16 bez výtah ». » Pro šéfa Skyrock « některá slova byla příliš násilný, příliš communautaristes. Řekl jsem jim, že by zabránilo punchlines Booba růst. » Fred Musa, zprostředkovatele stanice od počátku devadesátých let a přesné nicméně organizované několik programovacích věnované bláznivé: « Booba a Ali přišel na rádiu, jakmile jsou věci zhutněné. Vzpomínám si, že to byla velmi napjatá mezi nimi, atmosféra byla těžká ».

>> Přečtěte si také Fred Musa: « Nenávist Skyrock je držení těla při Booba »

Inspirace pronásledují zoufalství a nečinnost na dojíždění, kteří obdivují, Booba a Ali nadále raper pod napětím ve sklepních prostorách francouzské rap. Všechny poštovní směrovací čísla v pařížském regionu vibrovat unisono, bláznivé koncertuje až do Marseille. Francouzský raper co nejdříve na začátku devadesátých let a řidič si pamatuje moc sjednocující duo: « bláznivé vždy ztělesněním určité duality a je bezpochyby jedním z důvodů jejich úspěchu. Velký okamžik kariéry je koncert na Elysée-Montmartre v roce 2001. Poprvé jsem viděl kluci všech předměstí zapomenout na své oddělení původu. Pochopil jsem, že bláznivé nebyla skupiny jako ostatní ».

Booba k NRF

Dne 12. června 2001 Elysée-Montmartre suffocates vize ohořelé bláznivé. Album hrál tento večer bude ještě poslední z memory stick duo™ pro horké hlavy nevyhnutelně nejednotné nekompatibilní ambice. Booba vysvětluje: « Došlo k projektu pro nové bláznivé, ale i zejména chtěli sólové album. Měl jsem příliš mnoho energie, příliš mnoho myšlenek, příliš zvuky. Má dvě, musí učinit ústupky. Rozdíly s Ali existovala již od začátku, jsou dále zhoršuje, když je zadáno na spodní části v náboženství. Z něj nic víc říct ».

Rozdělení mezi dvěma přáteli není brutální, ukládá jako zjevné. Mrtvý první sólové album Booba, přichází v roce 2002. Vrcholná schůzka egotrip kde raper vyzdvihuje jeho textové inženýrství a potvrzuje singularity vyprávění sekvence také vizuální a diskontinuální. Nezveřejněných a nezdvořilé, poezie asfaltu na Booba inspiruje pera spisovatel Thomas Ravier analyzuje jeho znění až do jejich věnovat jeden článek v novém francouzského časopisu. Srovnává raper na Celine nebo Antonin Artaud a vynalézá pojem « métagore » využívat její konkrétní metafor, které horrifient reálné. Zvolené skladby mezi mnoha dalšími: « I roté moje pečené kuře a roztržky dvě stah ».

Úspěch alba je před každým obchodu s více než 100 000 výtiscích prošel. Nový disk ze zlata získaného bez podpory Skyrock čekat na nové vydání na disku pro přehrávání hlava osudu. Fred Musa oprávněné: « Když první album Booba je na štítku 45 vědeckých zahájila kampaň proti pub Skyrock: « číslo 1 bez koksu nebo nebe ». Oni byli velmi urážlivé. Vím, že Booba nebylo oceněno bylo napětí s jeho označení a chce být přehrávány na antény. Když Temps-Mort byl znovu vydán s písní osud v disponuje s Kayna Samet, Booba byl Tour pro zařízení poslouchat smyčky, protože jsem strávil všech třicet minut.  »

Označení 45 Vědecké a pak si přeje diverzifikovat své nabídky. Geraldo a Jean-Pierre Seck začít přístup ostatní umělci, ale Booba odmítá poslouchat: « obavy, že když se guys take kanceláře a začít ráno, jsou přesvědčeni, že mají talent a kouzla. Byl jsem v nesouhlasu s plnou věci dělají. Chtěli ztělesňují projektu, jsou přehrávány umělecké režisérů. Jsou stanoveny pro přijímání rozhodnutí v jejich rohu, chce podepsat doe nebo DOE. Jsem necítil jejich tip. Bez kolizí, vím, že hudba, vím, jak přijímat rozhodnutí, která jsou zapotřebí. Jak jsem řekl ve své písně, I nulové porážky. Není mi říkají, to jsou fakta. Důkazy: jsem stále zde a zde jsou do Miami za rozhovor! 45 Vědecké jsou kde? Kostrou!!!!! Ale věděl jsem… konec dějin již. Chtěli učinit válka Skyrock I když jsem chtěl sloužit mě z výměníku topení. Ca stále ještě chtěl říci něco Skyrock v této době. To bylo před časem Diam, fatální Bazooka a všechny tyto kecy.  »

na věznění Booba, tmavé Rhymes na bláznivé jsou daleko k zaplavení radiových vln. Písemné znění v buňce podávání první maxi civilizované () před zvýšit tlak na jediné album skupiny. Evil Eye dorazí příští rok na 45 Vědecké označení čtyř kusů upevněný Booba a Ali ve společnosti svých výrobce Geraldo a novinář Jean-Pierre Seck. Hlavní mediální show pohrdání úspěch disku, ale jeho nihilistické násilí explodovala svědomí a jistot francouzské rap.

Bláznivé mění tvář francouzské rap

Byl vyzván k podpisu dvou instrumentální na albu je hudebník Fred Dudouet je vždy označen stanovení, motivované Booba: « Na rozdíl od jiných rapperů, Booba znali všechny své skladby od srdce a bylo to super náměstí v jeho investice hlasů. Myslel, že byl již ve své vlastní budoucnosti a požádal mě blokovat některé nástroj pro jeho sólové album ».

Zlo oka stává první album rap francouzské produkt nezávislý na vyhákněte disk zlata. Obchodní úspěch jako mnohem více ojedinělé, že ona je roztržená bez podpory první rádio rap země. Chlazeny hořlavé povahy některých pasáží jako « Chtěl bych vidět PRS dead », Skyrock zajišťuje minimální služby a vysílání jen pár hlav disku, mimo hodiny velké poslechu.

Vztahy mezi rádiem a na štítku 45 vědeckých start v elektřinu, vypráví Jean-Pierre Seck, o patnáct let později: « Když jsme vstoupili do jeho úřadu Laurent Bouneau nám trvalo shora parafráze průchod kotouče: « Pardon pro vás kluci, ale i nežijí v 16 bez výtah ». » Pro šéfa Skyrock « některá slova byla příliš násilný, příliš communautaristes. Řekl jsem jim, že by zabránilo punchlines Booba růst. » Fred Musa, zprostředkovatele stanice od počátku devadesátých let a přesné nicméně organizované několik programovacích věnované bláznivé: « Booba a Ali přišel na rádiu, jakmile jsou věci zhutněné. Vzpomínám si, že to byla velmi napjatá mezi nimi, atmosféra byla těžká ».

>> Přečtěte si také Fred Musa: « Nenávist Skyrock je držení těla při Booba »

Inspirace pronásledují zoufalství a nečinnost na dojíždění, kteří obdivují, Booba a Ali nadále raper pod napětím ve sklepních prostorách francouzské rap. Všechny poštovní směrovací čísla v pařížském regionu vibrovat unisono, bláznivé koncertuje až do Marseille. Francouzský raper co nejdříve na začátku devadesátých let a řidič si pamatuje moc sjednocující duo: « bláznivé vždy ztělesněním určité duality a je bezpochyby jedním z důvodů jejich úspěchu. Velký okamžik kariéry je koncert na Elysée-Montmartre v roce 2001. Poprvé jsem viděl kluci všech předměstí zapomenout na své oddělení původu. Pochopil jsem, že bláznivé nebyla skupiny jako ostatní ».

Booba k NRF

Dne 12. června 2001 Elysée-Montmartre suffocates vize ohořelé bláznivé. Album hrál tento večer bude ještě poslední z memory stick duo™ pro horké hlavy nevyhnutelně nejednotné nekompatibilní ambice. Booba vysvětluje: « Došlo k projektu pro nové bláznivé, ale i zejména chtěli sólové album. Měl jsem příliš mnoho energie, příliš mnoho myšlenek, příliš zvuky. Má dvě, musí učinit ústupky. Rozdíly s Ali existovala již od začátku, jsou dále zhoršuje, když je zadáno na spodní části v náboženství. Z něj nic víc říct ».

Rozdělení mezi dvěma přáteli není brutální, ukládá jako zjevné. Mrtvý první sólové album Booba, přichází v roce 2002. Vrcholná schůzka egotrip kde raper vyzdvihuje jeho textové inženýrství a potvrzuje singularity vyprávění sekvence také vizuální a diskontinuální. Nezveřejněných a nezdvořilé, poezie asfaltu na Booba inspiruje pera spisovatel Thomas Ravier analyzuje jeho znění až do jejich věnovat jeden článek v novém francouzského časopisu. Srovnává raper na Celine nebo Antonin Artaud a vynalézá pojem « métagore » využívat její konkrétní metafor, které horrifient reálné. Zvolené skladby mezi mnoha dalšími: « I roté moje pečené kuře a roztržky dvě stah ».

Úspěch alba je před každým obchodu s více než 100 000 výtiscích prošel. Nový disk ze zlata získaného bez podpory Skyrock čekat na nové vydání na disku pro přehrávání hlava osudu. Fred Musa oprávněné: « Když první album Booba je na štítku 45 vědeckých zahájila kampaň proti pub Skyrock: « číslo 1 bez koksu nebo nebe ». Oni byli velmi urážlivé. Vím, že Booba nebylo oceněno bylo napětí s jeho označení a chce být přehrávány na antény. Když Temps-Mort byl znovu vydán s písní osud v disponuje s Kayna Samet, Booba byl Tour pro zařízení poslouchat smyčky, protože jsem strávil všech třicet minut.  »

Označení 45 Vědecké a pak si přeje diverzifikovat své nabídky. Geraldo a Jean-Pierre Seck začít přístup ostatní umělci, ale Booba odmítá poslouchat: « obavy, že když se guys take kanceláře a začít ráno, jsou přesvědčeni, že mají talent a kouzla. Byl jsem v nesouhlasu s plnou věci dělají. Chtěli ztělesňují projektu, jsou přehrávány umělecké režisérů. Jsou stanoveny pro přijímání rozhodnutí v jejich rohu, chce podepsat doe nebo DOE. Jsem necítil jejich tip. Bez kolizí, vím, že hudba, vím, jak přijímat rozhodnutí, která jsou zapotřebí. Jak jsem řekl ve své písně, I nulové porážky. Není mi říkají, to jsou fakta. Důkazy: jsem stále zde a zde jsou do Miami za rozhovor! 45 Vědecké jsou kde? Kostrou!!!!! Ale věděl jsem… konec dějin již. Chtěli učinit válka Skyrock I když jsem chtěl sloužit mě z výměníku topení. Ca stále ještě chtěl říci něco Skyrock v této době. To bylo před časem Diam, fatální Bazooka a všechny tyto kecy.  »

na věznění Booba, tmavé Rhymes na bláznivé jsou daleko k zaplavení radiových vln. Písemné znění v buňce podávání první maxi civilizované () před zvýšit tlak na jediné album skupiny. Evil Eye dorazí příští rok na 45 Vědecké označení čtyř kusů upevněný Booba a Ali ve společnosti svých výrobce Geraldo a novinář Jean-Pierre Seck. Hlavní mediální show pohrdání úspěch disku, ale jeho nihilistické násilí explodovala svědomí a jistot francouzské rap.

Bláznivé mění tvář francouzské rap

Byl vyzván k podpisu dvou instrumentální na albu je hudebník Fred Dudouet je vždy označen stanovení, motivované Booba: « Na rozdíl od jiných rapperů, Booba znali všechny své skladby od srdce a bylo to super náměstí v jeho investice hlasů. Myslel, že byl již ve své vlastní budoucnosti a požádal mě blokovat některé nástroj pro jeho sólové album ».

Zlo oka stává první album rap francouzské produkt nezávislý na vyhákněte disk zlata. Obchodní úspěch jako mnohem více ojedinělé, že ona je roztržená bez podpory první rádio rap země. Chlazeny hořlavé povahy některých pasáží jako « Chtěl bych vidět PRS dead », Skyrock zajišťuje minimální služby a vysílání jen pár hlav disku, mimo hodiny velké poslechu.

Vztahy mezi rádiem a na štítku 45 vědeckých start v elektřinu, vypráví Jean-Pierre Seck, o patnáct let později: « Když jsme vstoupili do jeho úřadu Laurent Bouneau nám trvalo shora parafráze průchod kotouče: « Pardon pro vás kluci, ale i nežijí v 16 bez výtah ». » Pro šéfa Skyrock « některá slova byla příliš násilný, příliš communautaristes. Řekl jsem jim, že by zabránilo punchlines Booba růst. » Fred Musa, zprostředkovatele stanice od počátku devadesátých let a přesné nicméně organizované několik programovacích věnované bláznivé: « Booba a Ali přišel na rádiu, jakmile jsou věci zhutněné. Vzpomínám si, že to byla velmi napjatá mezi nimi, atmosféra byla těžká ».

>> Přečtěte si také Fred Musa: « Nenávist Skyrock je držení těla při Booba »

Inspirace pronásledují zoufalství a nečinnost na dojíždění, kteří obdivují, Booba a Ali nadále raper pod napětím ve sklepních prostorách francouzské rap. Všechny poštovní směrovací čísla v pařížském regionu vibrovat unisono, bláznivé koncertuje až do Marseille. Francouzský raper co nejdříve na začátku devadesátých let a řidič si pamatuje moc sjednocující duo: « bláznivé vždy ztělesněním určité duality a je bezpochyby jedním z důvodů jejich úspěchu. Velký okamžik kariéry je koncert na Elysée-Montmartre v roce 2001. Poprvé jsem viděl kluci všech předměstí zapomenout na své oddělení původu. Pochopil jsem, že bláznivé nebyla skupiny jako ostatní ».

Booba k NRF

Dne 12. června 2001 Elysée-Montmartre suffocates vize ohořelé bláznivé. Album hrál tento večer bude ještě poslední z memory stick duo™ pro horké hlavy nevyhnutelně nejednotné nekompatibilní ambice. Booba vysvětluje: « Došlo k projektu pro nové bláznivé, ale i zejména chtěli sólové album. Měl jsem příliš mnoho energie, příliš mnoho myšlenek, příliš zvuky. Má dvě, musí učinit ústupky. Rozdíly s Ali existovala již od začátku, jsou dále zhoršuje, když je zadáno na spodní části v náboženství. Z něj nic víc říct ».

Rozdělení mezi dvěma přáteli není brutální, ukládá jako zjevné. Mrtvý první sólové album Booba, přichází v roce 2002. Vrcholná schůzka egotrip kde raper vyzdvihuje jeho textové inženýrství a potvrzuje singularity vyprávění sekvence také vizuální a diskontinuální. Nezveřejněných a nezdvořilé, poezie asfaltu na Booba inspiruje pera spisovatel Thomas Ravier analyzuje jeho znění až do jejich věnovat jeden článek v novém francouzského časopisu. Srovnává raper na Celine nebo Antonin Artaud a vynalézá pojem « métagore » využívat její konkrétní metafor, které horrifient reálné. Zvolené skladby mezi mnoha dalšími: « I roté moje pečené kuře a roztržky dvě stah ».

Úspěch alba je před každým obchodu s více než 100 000 výtiscích prošel. Nový disk ze zlata získaného bez podpory Skyrock čekat na nové vydání na disku pro přehrávání hlava osudu. Fred Musa oprávněné: « Když první album Booba je na štítku 45 vědeckých zahájila kampaň proti pub Skyrock: « číslo 1 bez koksu nebo nebe ». Oni byli velmi urážlivé. Vím, že Booba nebylo oceněno bylo napětí s jeho označení a chce být přehrávány na antény. Když Temps-Mort byl znovu vydán s písní osud v disponuje s Kayna Samet, Booba byl Tour pro zařízení poslouchat smyčky, protože jsem strávil všech třicet minut.  »

Označení 45 Vědecké a pak si přeje diverzifikovat své nabídky. Geraldo a Jean-Pierre Seck začít přístup ostatní umělci, ale Booba odmítá poslouchat: « obavy, že když se guys take kanceláře a začít ráno, jsou přesvědčeni, že mají talent a kouzla. Byl jsem v nesouhlasu s plnou věci dělají. Chtěli ztělesňují projektu, jsou přehrávány umělecké režisérů. Jsou stanoveny pro přijímání rozhodnutí v jejich rohu, chce podepsat doe nebo DOE. Jsem necítil jejich tip. Bez kolizí, vím, že hudba, vím, jak přijímat rozhodnutí, která jsou zapotřebí. Jak jsem řekl ve své písně, I nulové porážky. Není mi říkají, to jsou fakta. Důkazy: jsem stále zde a zde jsou do Miami za rozhovor! 45 Vědecké jsou kde? Kostrou!!!!! Ale věděl jsem… konec dějin již. Chtěli učinit válka Skyrock I když jsem chtěl sloužit mě z výměníku topení. Ca stále ještě chtěl říci něco Skyrock v této době. To bylo před časem Diam, fatální Bazooka a všechny tyto kecy.  »

na věznění Booba, tmavé Rhymes na bláznivé jsou daleko k zaplavení radiových vln. Písemné znění v buňce podávání první maxi civilizované () před zvýšit tlak na jediné album skupiny. Evil Eye dorazí příští rok na 45 Vědecké označení čtyř kusů upevněný Booba a Ali ve společnosti svých výrobce Geraldo a novinář Jean-Pierre Seck. Hlavní mediální show pohrdání úspěch disku, ale jeho nihilistické násilí explodovala svědomí a jistot francouzské rap.

Bláznivé mění tvář francouzské rap

Byl vyzván k podpisu dvou instrumentální na albu je hudebník Fred Dudouet je vždy označen stanovení, motivované Booba: « Na rozdíl od jiných rapperů, Booba znali všechny své skladby od srdce a bylo to super náměstí v jeho investice hlasů. Myslel, že byl již ve své vlastní budoucnosti a požádal mě blokovat některé nástroj pro jeho sólové album ».

Zlo oka stává první album rap francouzské produkt nezávislý na vyhákněte disk zlata. Obchodní úspěch jako mnohem více ojedinělé, že ona je roztržená bez podpory první rádio rap země. Chlazeny hořlavé povahy některých pasáží jako « Chtěl bych vidět PRS dead », Skyrock zajišťuje minimální služby a vysílání jen pár hlav disku, mimo hodiny velké poslechu.

Vztahy mezi rádiem a na štítku 45 vědeckých start v elektřinu, vypráví Jean-Pierre Seck, o patnáct let později: « Když jsme vstoupili do jeho úřadu Laurent Bouneau nám trvalo shora parafráze průchod kotouče: « Pardon pro vás kluci, ale i nežijí v 16 bez výtah ». » Pro šéfa Skyrock « některá slova byla příliš násilný, příliš communautaristes. Řekl jsem jim, že by zabránilo punchlines Booba růst. » Fred Musa, zprostředkovatele stanice od počátku devadesátých let a přesné nicméně organizované několik programovacích věnované bláznivé: « Booba a Ali přišel na rádiu, jakmile jsou věci zhutněné. Vzpomínám si, že to byla velmi napjatá mezi nimi, atmosféra byla těžká ».

>> Přečtěte si také Fred Musa: « Nenávist Skyrock je držení těla při Booba »

Inspirace pronásledují zoufalství a nečinnost na dojíždění, kteří obdivují, Booba a Ali nadále raper pod napětím ve sklepních prostorách francouzské rap. Všechny poštovní směrovací čísla v pařížském regionu vibrovat unisono, bláznivé koncertuje až do Marseille. Francouzský raper co nejdříve na začátku devadesátých let a řidič si pamatuje moc sjednocující duo: « bláznivé vždy ztělesněním určité duality a je bezpochyby jedním z důvodů jejich úspěchu. Velký okamžik kariéry je koncert na Elysée-Montmartre v roce 2001. Poprvé jsem viděl kluci všech předměstí zapomenout na své oddělení původu. Pochopil jsem, že bláznivé nebyla skupiny jako ostatní ».

Booba k NRF

Dne 12. června 2001 Elysée-Montmartre suffocates vize ohořelé bláznivé. Album hrál tento večer bude ještě poslední z memory stick duo™ pro horké hlavy nevyhnutelně nejednotné nekompatibilní ambice. Booba vysvětluje: « Došlo k projektu pro nové bláznivé, ale i zejména chtěli sólové album. Měl jsem příliš mnoho energie, příliš mnoho myšlenek, příliš zvuky. Má dvě, musí učinit ústupky. Rozdíly s Ali existovala již od začátku, jsou dále zhoršuje, když je zadáno na spodní části v náboženství. Z něj nic víc říct ».

Rozdělení mezi dvěma přáteli není brutální, ukládá jako zjevné. Mrtvý první sólové album Booba, přichází v roce 2002. Vrcholná schůzka egotrip kde raper vyzdvihuje jeho textové inženýrství a potvrzuje singularity vyprávění sekvence také vizuální a diskontinuální. Nezveřejněných a nezdvořilé, poezie asfaltu na Booba inspiruje pera spisovatel Thomas Ravier analyzuje jeho znění až do jejich věnovat jeden článek v novém francouzského časopisu. Srovnává raper na Celine nebo Antonin Artaud a vynalézá pojem « métagore » využívat její konkrétní metafor, které horrifient reálné. Zvolené skladby mezi mnoha dalšími: « I roté moje pečené kuře a roztržky dvě stah ».

Úspěch alba je před každým obchodu s více než 100 000 výtiscích prošel. Nový disk ze zlata získaného bez podpory Skyrock čekat na nové vydání na disku pro přehrávání hlava osudu. Fred Musa oprávněné: « Když první album Booba je na štítku 45 vědeckých zahájila kampaň proti pub Skyrock: « číslo 1 bez koksu nebo nebe ». Oni byli velmi urážlivé. Vím, že Booba nebylo oceněno bylo napětí s jeho označení a chce být přehrávány na antény. Když Temps-Mort byl znovu vydán s písní osud v disponuje s Kayna Samet, Booba byl Tour pro zařízení poslouchat smyčky, protože jsem strávil všech třicet minut.  »

Označení 45 Vědecké a pak si přeje diverzifikovat své nabídky. Geraldo a Jean-Pierre Seck začít přístup ostatní umělci, ale Booba odmítá poslouchat: « obavy, že když se guys take kanceláře a začít ráno, jsou přesvědčeni, že mají talent a kouzla. Byl jsem v nesouhlasu s plnou věci dělají. Chtěli ztělesňují projektu, jsou přehrávány umělecké režisérů. Jsou stanoveny pro přijímání rozhodnutí v jejich rohu, chce podepsat doe nebo DOE. Jsem necítil jejich tip. Bez kolizí, vím, že hudba, vím, jak přijímat rozhodnutí, která jsou zapotřebí. Jak jsem řekl ve své písně, I nulové porážky. Není mi říkají, to jsou fakta. Důkazy: jsem stále zde a zde jsou do Miami za rozhovor! 45 Vědecké jsou kde? Kostrou!!!!! Ale věděl jsem… konec dějin již. Chtěli učinit válka Skyrock I když jsem chtěl sloužit mě z výměníku topení. Ca stále ještě chtěl říci něco Skyrock v této době. To bylo před časem Diam, fatální Bazooka a všechny tyto kecy. «